søndag den 2. januar 2011

Status pt.

Cykel status pt, her efter vi er kommet ind i 2011, er at cyklen er fuldstændig splittet ad i atomer.
Motoren er sendt til min far som har sendt den sørgelige status tilbage at der er noget mere arbejde og lidt flere kroner der skal bruges på den end ventet.

Så må man jo bare stramme ballerne og komme igang fra en ende af.
Han har iøvrigt også fundet frem til en som kan svejse i alu, så blokken kan stå i ordenlig stand og i det hele taget samles :)

Min tank, som er en Norton tank skal sættes til salg og jeg har fundet en BSA A10 tank som passer lige på stellet...

Jeg leder også i øjeblikket efter en i lokalområdet som kan sandslibe bæstet. Der er flere forespørgsler ude, så mon ikke vi finder en inden for kort tid :)

Og så fik jeg i julegave af min bror, min første reservedel til cyklen.

Denne her rigtig fede baglygte med indbygget nummerplade lys. Det må siges at være en gave der vil noget :)

Den er købt i Londen, jeg lægger et link op til deres webshop så snart jeg får fingrende i det.

Nå men jeg vil bestræbe mig på at tage nogle flere billeder og smide dem op på siden, problemet er bare at min kælder ligner et bombekrater fra 2. verdenskrig da der ligger stumper over alt. Men jeg vil forsøge at oppe mig på den front :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar