fredag den 3. januar 2014

Så var Min far, Min bror og jeg selv i kælderen igen efter lang tid, og der blev virkelig gået itl den...så fedt at mærke og se at det tog et ordenligt ryk igen.
Der blev lavet det fedeste sædebeslag og de flotte kobberfjedre blev endeligt monteret og man kan nu se cyklen tage form.
Styret blev afkortet med 6 cm i hver side og greb und alles blev monteret.

Jeg fik viklet powerwrap rundt om forrørene, lidt en grænseoverskridende ting, da jeg aldrig har prøvet sådan noget før, men kan se i dag, dagen efter at det faktisk er endt ret godt ud. Meningen er at man ligger wrappen i en bøtte med vand, hvor det skal ligge og trække lidt, og så skal man vikle det stramt på i våd tilstand. Når det så tørrer op, så krymper det og trækker sig sammen og skulle ende stenhårdt op.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar