mandag den 26. marts 2012

Triumph tanken har fået ny ejer


Den blå Triumph tank der fulgte med projektet da jeg købte det, har endeligt fået en ny og rigtig glad ejer.
Sendte den i sidste uge til KBH og fik dagen efter en super glad mail fra en glad ejer der fortalte at han glædede sig til at få den renoveret så han kunne komme ud og ræse her til sommer.
Fedt at det man har af overskuds reservedele kan komme så meget til gavn andre steder istedet for at trække støv på mine hylder.

Den hvide Bsa A10 tank blev solgt til en lige så glad mand fra sønderjylland, han kunne heller ikke vente med at komme i gang med at renovere.
Så nu er der kun mig og "orange" tilbage og jeg skal nu til at slibe, spartle og imprægnere :)

Har iøvrigt hørt en lille fugl synge om at der snart er plads i en malerkabine i nærheden så jeg kan få malet stel og alle mulige smådele som skal straffes af den sorte sprøjte...synes faktisk det begynder at skride lidt ..dejligt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar