lørdag den 7. juli 2012

Så er der styr på sagerne...!

Efter en hyggelig formiddag hos UK Bikes i Odense og en masse god snak med at par fine fyre fra Næstved så fik jeg  styr på en masse af mine uafklarede spørgsmål.
Jeg fik også lige trukket et styr med hjem af værste gedebukkeklasse :)
Jeg fandt også gassen i en rodekasse, aner ikke hvilken cykel eller model den har siddet på men synes den var helt vild fed med den der "inspektions lem" på siden. Og som Alfred (5år) sagde, "det er da vildt smart far, så kan man bare åbne og reparere!" ...ja...det er da det man kan :)  
Jeg ville så her til aften give den en ordenlig gnubbe-tur på polermaskinen......og så gik den død....NOOOoooo!! SEND IN THE CAVALRY!!


Jeg fik forresten også bestilt nye Stempler og foringer til cylinderen!
Stor tak til Palle - UK Bikes for at vi fik skidtet ordnet! :)








 


2 kommentarer:

  1. hey søren..

    Takker for snakken i odense lørdag formiddag.... fedt at møde dig og din far og høre om jeres projekt,,,,

    Hilsen jannik, Næstved

    SvarSlet
  2. Selv tak Jannik, det var også rigtig fedt at snakke med jer og høre om jeres projekt som ser ud til at være kommet flyvende fra start! Jeg skal da lige love for at der sker noget :) den er da snart kørende igen i fin stil :)
    Fedt med olietanken som er bestilt, glæder mig til at se den færdig.

    Søren

    SvarSlet